dilluns, 25 de juny del 2012

NOMÉS SÉ QUE NO SÉ RES

La Senyoreta Míryam, autora del bloc "Diario de una futura maestra" que teniu a la columna dreta d'aquesta entrada, m'ha nominat per a una proposta que em sembla molt original.
Es tracta d'escollir una frase que ens agradi, ens motivi i explicar per què. 
La meva frase és " Només sé que no sé res" del filòsof grec Sòcrates i que tantes vegades us he dit i repetit a classe en aquests dos cursos que hem compartit.
El per què m'agrada tant aquesta frase seria llarg d'explicar en aquest bloc "per a alumnes de Cicle Mitjà". Però si que voldria que us quedèssiu amb la idea que:
. Coneixem al "mestre" Sòcrates gràcies al seu "alumne" Plató (entre d'altres).
Sòcrates va crear la "ironia socràtica" i el "mètode socràtic", conceptes que marquen la meva manera d'ésser mestra i que vosaltres coneixeu molt bé.
Fins aviat !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada